Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Sunday, August 20, 2006

mutluyuz mutlu...

Gorenler beni anneme benzetir cogunlukla, ama bu fotografta da gorebilecegin gibi Gunlukcugum ben babama da cok benziyorum.. Ozellikle guldugum zamanlar.. bak bana, ayni babam :) Tabii burada yine niye guluyorsun Efe diye soracaksin bana soyleyeylim: Tabii ki anneme.. Bu annem de cok hiperaktif kadin canim, hep kosuyor oynuyor, zipliyor, hicbirsey yapmazsa karsima gecip komiklik yapiyor.. Soyledigine gore onceden boyle degilmis, ama ben dogduktan sonra sirf beni eglendirebilmek, mutlu bir cocuk olarak gormek icin 30 yasina kadar kosmadigi kadar kosmus, ziplamadigi kadar ziplamis.... Ben de emeklerini karsiliksiz cikarmamak icin her seferinde kocaman kocaman guluyorum, boylelikle o mutlu ben mutlu, babam mutlu.. herkes mutlu :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home