Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Friday, June 23, 2006

Iykii dogduuum Ardayla Beeen



Bu fotograf da yasgunumden bir fotograf. Ama asagidaki pastamin oldugu yasgunumden degil, asil dogum gunumde kuzenim Arda ile ayni anda kutladigimiz yasgunumden. Ben Arda'nin 20 gunluk abisi oldugum icin dedim ki bizim Kuzen'e: "Gel Kuzen senin icin de surada bi pasta keselim, aramizda 20 gunun lafi mi olur?" Boyle olunca, Halam, Enistem, Annem, Babam Arda hepberaber iki tane pasta kesip sonra da afiyetle yedik.. Iyi ki dogduk Ardayla Ben :) Ayrica da asagida annemle benim yine bu dogumgunlerimden birinden bir fotografimizi gorebilirsin Gunluk Kardes.. Boyle dogum gunlerimi ikiser ikiser kutlamaya devam edersek ben daha cok hediye alir, cok pasta yerim caniiim.... ne guzeeell..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home