Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Saturday, June 03, 2006

Ayi Dayim ve ben


Ve iste nihayet, bu da benim sevgili dayim Ali, yani benim deyisimle "Ayi". Dayimi o kadar seviyorum ki, annem ne zaman " Hadi dayiyi cagir annecigim" dese, ben var gucumle avaz avaz “AYİİİİİİ” diyorum ki, dayim nerde olsa beni duysun yanima gelsin diye. Aslinda ben Ayi dayimi cok seviyorum ama nedense biraz da tirsiyorum... Mesela bizim evde buzdolabinda bir tane su sisesi var ve ben siseleri dolaptan cikarip oynamayi cok seviyorum. Annem ise her seferinde beni gorur gormez, hemen "bak, bu Ali'nin, icilmez" diyor. Ben hemen siseyi yerine birakiyorum. Simdi siseleri kirarim da dayim kizar belki diye dusunuyorum ve parmagimi anneme dogru salliyorum "icilmeeez" anlaminda ki, o da bilsin yanlislikla icmesin bu sisedekileri.. Bu derece saygim sonsuz yani, yoksa siselerle oynamak konusunda krali gelse tanimam, yine de isime bakarim ama dayim baska tabii... Saygilar Ayi dayim benim..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home