Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Saturday, June 03, 2006

Hepbirlikte


19 Mayislarda okullar tatil oldugunda genelde teyzemler tatili haftasonuyla birlestirip beni gormeye gelirler. Zaten ben oldugumdan beri herkes beni gormeye geliyor ama annem ve babami da gelmisken goruyorlar hissine kapiliyorum bazen, gerci ben bu durumdan sikayetci degilim ya.. Ayrica da telefonlarda durum aynen boyle... annemle konusurlarken herkes once beni sorar nedense? Diyorum ya, cok populerim halk arasinda, ondan olsa gerek :)) Neyse canim, uzatmayayim..bu fotografta da goruldugu gibi gunlukcugum hepbirarada cektirdigimiz nadir fotograflardan biri.. Atilla Enistem, teyzem, Gulsen ve Ceren Ablam ve tabii ki Eren yani benim deyisimle Eyen abim...Diger fotografta da anneannem tum torunlarini etrafina toplamis durumda. Tabii bu zamanda anneannemin en yeni torunu, Ali dayimin kizi Ipek daha ortalikta yok, cunku daha dogmamisti.. Simdi o da var artik ve daha buyuk bir aileyiz. Keske hep boyle hep birlikte olsak.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home