Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Thursday, May 25, 2006

Yilmaz Dede ve Ben

Iste bu da benim Yilmaz Dedem. Ben maalesef annemin babasini hic gormedim Gunluk kardes. Rahmetli dedem yillar yili, “HANIM BİZİM KIZ EVLENMEZ DEDİK AMA EVLENDİ. AMA BU KIZ VAR YA DOĞURMAZ ERKEK FATMA” der dururmus... Bu yuzden, benim dogdugumu gorse eminim cok sevinirdi. Dedem beni goremedi, ama Yilmaz Dede, yani dedemin abisi ile verdigim bu poz, sanki dedemle verdigim poz gibi. Annemin dedigine gore Yilmaz Dede ve dedem birbirlerine bir agabey kardes olarak o kadar benziyorlarmis ki, ben de dedemin fotograflarini gorup sasiriyorum. Yilmaz dedem sagolsun, dedemin yoklugunu hissettirmemek icin ben dogduktan kisa bir sure sonra gelmis gelmesine ama beni kucagina almaya cekinmis. Yine de annem ilk firsatta beni vermis ve bu ani kaybetmemek icin basmis deklansore.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home