Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Thursday, May 25, 2006

Dedem ve Ben


Aslinda simdi sirayi bozup bu resimi koyacagim Gunluk kardes, ama farkettim ki benim dedemle hic fotografim yok. O yuzden idare et artik. Dedem beni cok seviyor tabii ki ben de onu. Yalniz dedemin bir ozelligi var, beni hep bagira cagira seviyor. Normalde baska bir insan bunu yapsa acayip tirsarim Gunlukcugum, dogruya dogru. Ama dedem yapinca nedense hic korkmuyorum ve yadirgamiyorum, hatta hep bu fotografta oldugu gibi uslu uslu oturuyorum kucaginda. Ama maalesef dedmi cok goremiyorum, cunku tipki benim anneannemi ipotek altina aldigim gibi, bizim halaoglu Arda da babannem ve dedemi ipoteklemis durumda. Yani bana sira gelmiyor Arda'dan anlayacagin. Dedeme, babanneme ve Arda'ya buradan selamlar..Gorusuruz dedeeee...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home