Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Thursday, May 25, 2006

Gulelim Guldurelim


Iste bu fotograf da, son derece artistik pozlarimdan biridir Gunluk kardes.. Tabii bu donemde epey bir toparlamistim kendimi, artik birisi bana bir maymunluk yapinca "naapiyor bu insanoglu, deli midir nedir??" diye dusunmek yerine, herkesi oldugu gibi kabul etmeye, ve yapilan maymunluklardan keyif almaya basladim. Oyle ki, bazen basta annem ve babam olmak uzere, buyuklerim gelip yuzume karsi “ŞAAAAAŞKIN" diye bagirirlardi.. ya da “SEN DELİ MİSİN YAHU?” diyerek, bir de elleriyle deli isareti yaparak benimle konusmaya calisirlardi.. Ben de, "Yahu bu ailem de ne garip, benim nerem saskin, nerem deli??" diye dusunup kafa yormak yerine, buyuklerin dustugu bu durumlara gulmekten , kikirdamaktan kendimi alamazdim. Hatta o donemlerde her bebek gibi o kadar anlamsiz seylere gulmeye baslamistim kii, bugun dusundukce keske hayatim boyunca hep boyle gulsem, hayatin anlaminin gulmek ve guldurmek oldugunu hic unutmasam diyorum. Unutur muyum dersin Gunlukcugum?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home