Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Sunday, April 02, 2006

Maviş Efe


Sevgili Gunlukcugm, biliyor musun ben kucukken aslinda gozlerim maviymiş.. Annem, babam, tum beni gorenler, bu cocuk mavis olacak demis, hatta kime cektigim uzerinde tum sulalenin soy agaci gozden gecirilmis, mavi gozlu yakinlar saptanmaya calisilmis. Ancak sonradan zamanla benim gozlerim once gri, sonra da elaya calan bir renk alinca mavi gozlu bir oglan olmayacagim anlasilmis. Meger her meme emen bebegin gozleri onceleri boyle renkli olurmus. Iste bu fotografta da mavis mavis baktigim zamanlardan bir hatira. Neyse, simdi de laf aramizda gozlerimi her goren pek bir begeniyor, hatta renkli gozlerim oldugunu soyluyorlar. Yani en guzel goz mavi goz degilmis, bunu da ogrenmis olduk!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home