Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Wednesday, March 29, 2006

PIRT PIRT


Yaaa, iste kucuk bir gaz insani boyle cileden cikarabiliyor bazen sevgili Gunlukcugum, cekmeyen bilmez yani, o derece... Duyduguma gore insanoglu uzay diye bilinen uzak uzak yerlere gitmis, hala bu gaz sorununa bi cozum bulamamislar yani, ne diyim! Ben buyuyunce doktor olacagim tum bebekleri bundan kurtaracagim Gunluk, bunun baska caresi yok. Bu fotografta da gordugun gibi, fena halde kafam bozuk bu gaz isine, ikiniyorum, mikiniyroum cikmiyor bu "PIRT". Neyse yaklasik uc hafta kadar da bununla ugrastik dogduktan sonra, iyi mi?? Allahtan anneannem gibi isin piri bir insanin elindeydim de o turlu tekniklerle beni iyilestiriyordu saolsun... O yuzden ben de fazla buyutmedim mevzuyu boyle gereksiz yere aglamadim, insanlari da uzmedim bosu bosuna.. Dolayisiyla annem, babam, ve diger bilimum cevrem beni pek bi sevdi uslu durdum diye. Hatta her goren, bu cocuk boyle ciddi , ifadeli bi cocuk olacak buyuyunce, babasina benzeyecek bile dedi.. Ama bilseler ben o sirada neden o ifadeyi takinmisim!! Neyse, erkek adama yakismaz oyle aglamak sizlamak, ben de hic belli etmedim idare ettim... Aferin bana!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home