Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Wednesday, March 29, 2006

Babam ve Ben

Iste bu gordugumuz resimde de, babam beni opuyor uyandirmaya bile kiyamayaraktan gunlukcugum. Ben 15 gunluk filan olmama ragmen, babamda hala bir "Nasil yani, bu oglan simdi benim mi?? " saskinligi soz konusu.. Kolay degil tabii baba olmak, hak vermek gerek, bir anda zirt diye ciktim ortaya, sasirdi tabii adam... Annemin karnindayken nasil olsa pek belli olmuyordu varligim. Bu esnada ben uyuyordum ama annem firsattan istifade hemen kapmis makineyi bizim fotografimizi cekmis babamla.. Ilk baba-ogul fotograflarimizdan biri iste bu da gunluk kardes, ne guzel degil mi?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home