Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Thursday, May 25, 2006

Yakalarsam Muck Muck


Uzuun bir aradan sonra, iste yine yaziyorum sevgili gunlukcugum. 5 aylikken cektirdigim bu fotograf ile kaldigimiz yerden devam edebiliriz. O zamanlar devamli ustunde calistigim bir konu vardi, bu da calismalarim esnasinda cekilmis bir fotograf. Bu calismalarimda ne zaman anneannemi gorsem, gozlerimi faltasi gibi aciyor, ve sinsi sinsi anneanneme yaklasiyordum. Tabii bu zamanlarda daha aslinda ben kimseye yaklasamiyordum ama turlu sesler cikararak onlarin bana yaklasmasini sagliyordum. Bebek olmanin boyle avantaji vardi iste gunlukcugum, gel diyince geliyorlar git diyince gidiyorlardi o zamanlar..Ahh ne gunlerdi.. Neyse, sonra anneannem bana yaklasir yaklasmaz "Aaaa" diye bagiriyor, ve anneanneciimin cenesini, yanagini, iste Allah ne verdiyse harrt diye issiriyordum. Ama tabiii o zamanlar disim de yoktu, biliyor musun.. bu yuzden bu "haarrt" diye issirma durumu pek kulaga geldigi kadar aci verici olmuyordu. Herkes bunu dis etlerimi kasimak icin icat ettigim bir oyun saniyrdu ama hayyiiirr.... Aslinda hani buyukler birbirlerini yanaktan opuyorlar ya, ben de boyle yaparak anneannemi yanagindan opmeye calisiyordum. Yaklasik birbucuk ay kadar bu konu uzerinde calistiktan sonra, kendimi biraz daha buyumus hissettim. Ancak kimse bunu neden anneannemden baska kimseye yapmadigimi anlayamadi Gunlukcuum ama bunun icin bir bahane aramaya gerek yok kii.. Anneannem bana hep baktigi icin, butun dertlerimi cektigi icin en cok opulmeye layik insandi, hala da oyle. O yuzden ben de en cok onu opuyordum. Taa o gunlerden beri iste boyle bir ask yasiyoruz biz anneannemle gunlukcuum.. yaa..iste booyle..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home