Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Wednesday, April 12, 2006

Babaannem ve Ben


İşte burada da, sevgili babaannemle bir pozumuzu görebilirsin Günlük kardeş... Babaennemle aramiz oldukça iyidir. Bu resimi Halamı Manavgatta ziyarete gittiğimiz gün çektirmiştik kendisiyle. Halamın benden 20 gün sonra ARDA isimli bir bebeği olmuştu ben abi oluğum için, ve hazır Konya
ya el öpmeye gitmişken oradan da Ardayı ziyaret edeyim dedim. Bir de baktım, babannemle dedem de ordaymış...Meğer onlar da Arda'yabakmakiçin gelmemişler miiii?? Yaa, işte dünya küçük günlükçüğüm....Ben de bu fotoğrafta hala şaşkınlığımı üzerimden atamamış gibiyim gördüğün gibi... Bu arada, üzerimde de annemin bana çok severek aldığı ve her görenin beğendiği bir tulum var, resimde pek belli olmasa da belirtmeden geçmeyim dedim...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home