Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Thursday, May 25, 2006

En guzel poz, verilmemis poz...

Iste bu da annemle benim nostaljik pozlarimizdan biriii.
Bu fotografin cekildigi gun, Nermin teyzemin pek bi super makinasini ve guzel fotograf cekme kabiliyetlerini cantasina koyup bize geldigi ve birsuru cok guzel fotograflarimi cektigi gundu. Annemin haberci deyimiyle tam "cekim" bitmisti ve biz annemle en sevdigim oyun olan "Tut sunu tut tut" isimli atiyor gibi yapip atmama oyununu oynuyorduk kii, Nermin teyzem bir de bu fotografimi cekmis, ne de guzel etmis.. Annem diyor ki bu bizim en guzel fotografimizmis, cunku poz vermedigimiz icin cok dogal cikmisiz. Bence de oyle... Ama yine de ileride daha nice birlikte cok guzel fotograflarimiz olur degil mi annecigim? Belki o zamanlar sen beni boyle atip tutamazsin, belki buyur koca adam olurum, ama yine de benim seninle her fotografim cok guzel olur, degil mi?

1 Comments:

Blogger Beyaz Piyano said...

Allah analı babalı büyütsün

3:37 PM  

Post a Comment

<< Home