Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Thursday, May 25, 2006

Manzaraya karsi

İste gene teyzemin kucagindayim. Burasi da Nevin Halamizin evi. Nevin halamizin Konya'nin gobeginde muhtesem manzarali bir evi, manzaranin ortasinda da kocamaan bir Ataturk heykeli vardir. Bu kadar hareketli bir manzara her cocuk gibi beni de cok heyecanlandiri, birsuru arabalar, insanlar, vinn vinn gider gelir, yukseklik korkum da olmadigi icin hic rahatsiz olmam. Burada teyzemin bana sarilmis olmasina ragmen, annem uzaktan endiseyle bize bakiyor ve “HİHHH ABLA DİKKAT ET” diyip duruyordu. Teyzem de tabii ters ters bakiyordu anneme. Hatta o gun, Muge ablamla ilgili bir hatiramiz daha var. Londra metrosundaki patlamalarin haberini almis, o esnada metroyla ise gitmek uzere oldugunu tahmin ettigimiz Muge Ablamizdan endiseyle haber beklemistik. Sonunda Lale Hala'ya ve Muge Abla'ya ulasip herseyin yolunda oldugunu ogrenince azicik rahatladik. Yaa boyle de bir anisi var bu fotografin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home