Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Thursday, May 25, 2006

Sihhatler olsun

Iste bu da en sevdigim aktivitelerden birinden sonra cekilmis bir fotograf: Banyo Yapmak.. Su aralar, yani 15 aylik koca bir adam oldugum bu gunlerde, elimle kulagimi kasiyarak, dolabimdan bornozumu alip banyoya dogru giderek banyo yapmak istedigimi annemlere anlatmaya calisiyorum. Annem buna "Ben kari isterem hareketi" diyor, cunku soyledigine gore, Turk filmlerinden birinin unutulmaz sahnelerinden birinde de ayni hareketle yasli bir amca evlenecek kari istiyormus.. Aslinda, o "ben banyo isterem" hareketi ama yine bir yanlislik olmus iste. Bu pozda da annem ise gitmeden once bana banyo yaptirmak istemis, sonra da bu sirin halimi gorunce dayanamayip fotograflarimi cekmeye baslamisti.. Bazen sasiriyorum, annem beni bu sevimli halimle birakmaya razi olup, nasil ise gitmeyi basarabilmis acaba?? Zor olsa gerek..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home