Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Saturday, June 03, 2006

Gitti guzelim sapka!


Iste burasi da teyzemlerin Konya'daki evlerinin balkonu. Ben de bu guzel sapkamla avci edasiyla arabamda oturuyor ve hareket anini bekliyorum, bence cok guzel bir fotograf... Ama annem nedense bu fotografa her baktiginda o kadar paralar verip aldigi bu guzelim sapkayi daha taksitleri bitmeden kaybetmeme yaniyor. Napiyim canim, beni giydiriyorsunuz boyle, sapkalar, bereler, ondan sonra da daraliyorum, bunaliyorum, atiyorum kafamdan gidiyor... Tabii bu yasta boyle seyleri dert edecek degilim, zaten bana "Atma bu sapkayi, cok pahali bu" desen de anlamam ki yanii pahali ne demek, atma ne demek.. O yuzden siz bana en iyisi bir daha pahali sapka bere, corap filan almayayin sonra kaybolursa gunah benden gitti !!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home