Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Sunday, July 09, 2006

Deh Dehh


Gunlukcugum bu fotografı da ne zaman gorsem, acaba annem bir donem habercilikten arttirdigi zamanlarda da tarlada mi calisiyordu diye dusunmeden edemiyorum. Cunku o zamanlar ben ne zaman biraz mutsuz olup aglasam, annem hemen devreye girip "Gel oglum seni sirtimda gezdireyim" der beni ordan oraya tasirdi. Ben de sahsen bu oyunu cok sevmeye baslamistim ve ne zaman uykum gelse hep annemin sirtina atlayip deh deh yapardim. Gel zaman git zaman benim yaklasik 1 ay kadar uykuya daldigim tek pozisyon bu oldu. Tabii annem de bu oyunu baslattigi icin kendine epey bir kizdi, eh onun icin kolay olmasa gerekti boyle bir sekilde beni tasimak. Neyse sonra zaten ben de bu poziyonda uyumaktan bir ay sonra vazgectim de bu fotograf o gunlerden bir hatira olarak kaldi. Su aralar ise annemi yoracak baska pozisyonlar uzerinde calisiyorum, iste maksat bana eglence olsun :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home