Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Sunday, July 09, 2006

Çekilin yoldaan. annn annnn...düt düüüüttt


Gunlukcugum, bu bisikleti de Arzu Yengem ve Ali dayim dogumgunumde almislardi. Ben simdi neredeyse 2 yasima girecegim ama hala bu bisikletin pedalina boyum yetmiyor. Pekii bu kucuk sorun bisikletimle oynamama engel oluyor mu?? Tabii ki hayiirrr. Her firsatta bisikletimin ustune cikiyorum ve "Ann Annnnnnnnn" diyerek surmeye calisiyorum.. Aslinda gunlukcugumm, bana normal, efendi uslu cocuklar gibi bisiklete binmek biraz sıkıcı geliyor... o yuzden bisiklete binmek yerine tepesine çıkıp ayakta dengede durmaya çalışmanin daha eglenceli bir iş oldugunu dusunuyorum. Haa düşmüyor muyum?? Tabii ki dusuyorum... ama boyle kucuk seyler beni yildirmiyor aslaa. Hemen etrafimda bulunan nesnelerden destek alarak tekrar bisikletin oturagina cikiyorum ve buyuklerden bisikleti arkadan itmek suretiyle beni gezdirmelerini gerek aglama, gerekse mizlama yoluyla rica ediyorum. Onlar da sagolsunlar bu ricami kirmiyorlar ve el birligiyle ailecek evin koridorlarinda ben bisikletin tepesinde aile buyukleri arkamda vizir vizir geziyoruz... Yani tabii boyum yetse ve kendim becerebilsem, hickimseye minnetim olmayacak.. ancak simdilik boyle idare etmek zorundayim gunlukcugum, naapalim. Bi de dikkatimi su aralar yollarda gordugum benim bisikletimden birazcik buyuk abi bisikletleri yani annemin deyisiyle motosikletler cekiyor. Bunlara da bindirilmek hatta arkadan itilerek gezdirilmek istiyorum ve bu istegimi yolda bir motosiklet gorduysem hemen onu gostrererek aglayarak dile getiriyorum. Ama nedense bu konuda simdilik kimse beni pek dikkate almadi, merak ediyorum neden??? Heralde ihtimal vermiyorlar bu yasta motosiklete binebilecegimi ama bir firsat verilsem, beni o aletlerin ustune bi koysalar biraz da arkadan destek verseler cok guzel kullanirim gibime geliyor...Ne kadar zor olabilir ki yani, dimi amaa?? Neyse, onumde on bilemedin onbes sene var gunluk kardes.. O zaman belki dayim bana yine bi yasgunumde bu abi bisikletlerinden alir, ben de kimseye ihtiyac duymadan gezerim, kizlara hava atarim.. Anneciiim tamam sinir kirizleri gecirme... soz seni de gezdiririm.....heheheh...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home