Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Sunday, July 09, 2006

I LOVE MUM


Iste bu resimde de annemin kankasi Tamara Teyzenin aldigi "I LOVE MUM" yazili tshortumle poz veriyorum gunluk kardes. Gerci pek yazisi gorunmuyor ama naapalim. Annem bu tshortumu cok seviyor ve devamli giydiriyor bana. Tabii ben daha annemi ne kadar sevdigimi kelimelerle ifade edemesem de, anlasilan onun bunu yazili olarak goruyor olmak hosuna gidiyor. Ama laf aramizda bana bu tshort ile annem biraz kismetimi kapatiyor gibi geliyor gunlukcugum, zira bu tshortu goren kizlar "aman bu cocuk annesine cok duskun heralde" diyerek yanima yaklasmazlar diye korkuyorum.. Neyse bir sure daha idare edelim de, nasilsa kuculur yakinda....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home