Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Sunday, July 09, 2006

Zavalli ayaklarim


Iste gunlukcugum bunlar da benim, bana ayak uydurmakta zorlanan ayaklarim. Bu fotografi ozellikle koydum, cunku ayaklarimin benden cok cektigini dusunuyorum. Aceleciligim ve dikkatsizligim yuzunden gunde kirk kere onlari bir yerlere carpiyorum, kosarak banyoya girdigim zamanlarda kayip dusuyorum, ve en cok da tirnaklarim babamin tirnaklari gibi cabucak kirildigi icin canim yaniyor. Hele en son yaptigim sakarliga inanamazsin. Gecenlerde bu resimdeki ayaklarimdan birini bir tepsinin altina koydum. Derken bu ayagimin hala tepsinin altinda oldugunu unutup oteki ayagimla da tepsinin ustune bastim, e haliyle alttaki ayagim ustte tepsiye kuvvetlice bastiran diger ayagim tarafindan feci sekilde ezilmis oldu. Sonra bu iste bir gariplik oldugunu anlamam ve ezilen ayagi alttan kurtarmam biraz vakit aldi tabii o aciyla. Bu sure icinde altta kalan ayagimin baspramagina da kan oturdu tabiii.. Valla ben de anlamadim bu durumu nasil becerebildim, ama becerdim iste gunluk kardes.. Insanin eli kolu ayagi iki dakika sakin durmayinca basina boyle garip durumlar gelebiliyor valla.. Su aralar bu yuzden biraz topallayarak yuruyorum ve herkesin huzurunda altta kalan ayagimdan ozur diliyorum. Valla bi daha cok dikkat edecem ben. Uff aciyo yaaa...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home