Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Saturday, August 12, 2006

Alo Alooo

Bu da annemin telefonu ile yakından ilgilendiğim bir anda çekilmis bir fotograf... Ben bu telefonu cok seviyorum ama biraz hırpalıyorum galiba kullanırken , annem devamlı yeni kapaklar takıyor bu alete....Sonra ben tabii onları da kırıyorum hehehee... Evde calan telefonlar da tabii ki benden sorulur hemen koşup açıyorum ve söyleyebildigim yegane kelime ile Annii Anni diyerek tıpkı annemler gibi evde dolaşa dolaşa konusuyorum..Arayan bazen annem olmasa da hatta annem zaten yanımda olsa da, benim en kolay söylediğim kelime anni oldugu için bizi arayan herkese Anni diyorum. Ayrıca tüm çalan kapılara da ben bakıyorum evde ve her geleni babam zannedip Abba Abba - yani baba - diyerek koşuyorum. Bizim evde çalan telefonlar anni çalan kapılar da abba oluyor genelde anlayacağınız.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home