Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Monday, August 07, 2006

Babamın sırtında

Gördüğün gibi sevgili Gunlükcügüm, her zaman da annemin sirtina cikmiyorum, arada bir babamin sirtina da cikiyorum ki haksızlık olmasın dimi ama... Babamla bu fotografimizi dogdugumdan beri her ozel gunumuzde bizim fotograflarimizi ceken annemlerin fotomuhabir arkadasi ÜMİT amca cekti. Biz onlarin yeni evine hayirli olsuna gitmistik, Ümit amcamda cok cici oyuncaklar vardi booyle kocaman kocaman, benim elime bi verseler ben de onlarla cok guzel fotograflar cekerdim .. ama tabii bana hic vermediler, hep Ümit amca oynadı o oyuncaklarla sonra da bir baktık bööyle fotoğraflarımızı çekmiş bizim. Gordüğün gibi günlükcüğüm ben de uslu uslu duruyorum bu fotografta hic yaramazlık yapmıyorum babamın tepesine filan çıktığım yok... Dur aklıma gelmişken başka böyle uslu fotograflarımı da göndereyim Ümit amcanın çektiği...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home