Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Sunday, August 20, 2006

Annanim ve Ben


Iste burada da anneannemin kucagindayim ve yine mutluyum.. Laf aramizda en rahat ettigim kucak anneannemin kucagidir. Bu guzel anneanne beni bu yasa kadar buyuttu bi dedigimi iki etmedi, bu yuzden ben de onun kucagindan inmek istemem tabii.. Haa bi de ondan onay almadan hicbirsey yapmam, herseyi ona sorarim, ona anlatirim... Mesela annemle oyun oynarken durup dururken kosarak evde "annaniii annaniii" diye dolasip onu aradigim olur ki, son gelismelerden haberdar edeyim ve neler oluyor, annemle ne oynuyoruz anlatayim. Gecenlerde en cok kimi sevdigimi sordular mesela, tabii ki annani dedim, cunku en cok onu goruyorum en cok onunla oynuyorum.. ama anneannem birden nedense cok heyecanlandi, "anneannen kurban olsun sanaa artik gozum acik gitmem" demeye basladii..cok sasirdim dogrusu bu ise gunlukcugum.. heeey anninii dur bi dakka nereye gidiyorsun yaaa?? daha bana kiz bulcan anniniii oyle kolay kolay kurtulmak var mi bendeeen??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home