Efe'nin Gunlugu

Ben Efe Kara. 14 Ocak 2005 yilinda, Dilara ve Fatih Kara'nin ilk bebegi olarak dunyaya geldim, iyi ki de geldim :) Annemi, babami ve bu dunyayi cok sevdim, gelmek icin bekledigime degdi dogrusu... Maceralarimi okumak, ilk gunlerimden itibaren buyumeme sahit olmak isterseniz sizleri gunlugume davet ediyorum. Hepinizi OPUUUUM MUAAAH..

Tuesday, November 14, 2006

Muge Abla'dan mesaj !


Gunlukcugum, biliyor musun... burayi yazmama yardim eden Muge ablam biraz dertli su aralar.. cunku annemin ona buraya yazmasi icin gonderdigi "Efe'den Son Inciler" emailini kaybetmis.. Aramis taramis hicbir yerde bulamamis.. Bana, sen gordun mui Efe diye sordu, ama ben de gormedim kii! Yarin bir de gidip ofisteki emailinin altini ustune getirecekmis ama orada olmadigindan da eminmis.. Artik olmadi, anneme soyleyecek de, bu emaili birkez daha isteyecek.. Cok daginik canim bu Muge abla da, yani hicbirseyi koydugu yerde bulamiyor kiiii... neyse olur boyle seyler!! bak su fotografta da ne yakisikli cikmisim dimi Gunluk.. masallah de bakiim..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home